Fresh Fresh Day!

Ja vilken bra dag!!! Det började med att jag fick jättebra kritik för min filmscoring jag visade upp idag i skolan! Idag kom en regissör och vi ska till nästa vecka scora en scen från hans film, det ska bli kul! Men mer press, tidigare har jag ju haft fria händer.

Dagen fortsatte med en audition här i Hollywood (ja om inte det sagts tidigare så vill jag även skådelspela och går på auditions när jag hittar, vilket är svårt utan en agent som jag också försöker skaffa:)
Iallafall, jag läser alltid på om företagen innan jag går på auditions /"go-sees" (som man säger i modellvärlden:) och det fanns delade meningar om detta hak jag skulle på idag, men jag lyssnade på magkänslan som sa åt mig att gå dit!...
Det gick jättebra! Jag kom dit till ett mindre men fräsht kontor (size does not matter haha, förut var jag på värsta stora "pimpade" kontoret i en skyskrapa med 70 säkerhetsvakter och jag fick VIP-passrkort för att ens komma upp i hissen, och de villa bara ta pengar från mig så nej tack! ) Iallfall back on track igen:)

Jag fick skriva in mig och läsa på en monolog medans jag väntade på att bli kallad. En ung tjej kallade mig och in till ett stort rum med skjutdörrar och vi började prata. Det gick jättebra, hon uttalade to.m. mitt namn rätt! och jag tror hon tyckte det var soft att träffa någon utan bröst-augmentation haha nämen någon soft och "normal". Vi kom bra överrens och hon berättade om agenturen och så sa hon  "You got a great hesdshot and I can see on your resume that you have alot of experience" och så behövde jag inte ens läsa för henne haha värsta flytet! Så nu är ja med i deras databas!!! JAA vad kul! Sen får tiden visa om dom e legit eller inte :)

Sen kom Emil och hämtade mig och vi tog en tur till Long Beach där han köpte en ny mobil haha han och hans projekt! :) Och bak på motorcykeln så kom jag på 1a versen till min nya låt "Fresh Fresh Day" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se