GRATTIS EMIL 25!!!

♥ GRATTIS MIN KÄRA EMIL på din 25 ÅRS dag!!!
Dagen började med att jag skulle ta mig iväg till Mcdonalds och fixa födelsedagsfrukost/ "tårta"! Min kära Emil tycker om mat på morgonen:)

Var lite för trött och oförberedd att ta motorcykeln helt själv (jag tog med mig min hjälm och startade motorcykeln men stoppade mig själv när jag kom på mig själv med att använda hemmanyckeln för att låsa upp och ta bort Emils hjälm hahahaha lite trött!!! Har ju bara kört i trafik en gång förut- med Emil- så det var ju lika bra haha!!! ) Så jag gick ner till "Donken", och när jag kommit fram efter drygt 20 minuter och ska beställa Emils favorit - 2 dubbla cheesburgare:) så ekar orden i mitt huvud "sorry we only serve breakfast...breakfast...breakfast..." !!!
AAAH... så jag fick vänta... drygt en halvtimme senare gick jag därifrån och kom hem helt svettig till en lättad Emil som trott jag blivit kidnappad eftersom jag varit borta i 2 timmar haha!!!

Det blev iallfall en lyckad dubbelcheese-födelsedagstårta:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se