Grattis i efterskott;)

Igår så var jag bara hemma och kolla på TV och spela TV spel:) jättelängesen jag spela, så det var jättekul! Skönt med en vilodag:) Och så fixade jag klart mina collage såklart haha, så här är ifrån min födelsedag:)

Vi började dagen med en suupergod bagel och apelsinjuice (Emil åt pizza såklart:) Sen in till Time Square och blev bjuden på Mcdonalds glass och äppelpaj MUMS! Jag älskar Mcdonalds desert:) Godaste godaste!!! Det Md´s var helt galet, massa TV skärmar och på nedervåningen tom privata tv vid varje bord!

Sen på kvällen åt vi middag och blev bjudna av syrran med man! vi åt på ett jättemysigt ställe som heter Olive Garden som ligger i "The Village". Borden var som griffeltavla så man kunde rita på dom, jättekul!
Sen bjudna på Bio! jaaa! vi såg Avatar och den var jättebra! Sen åkte vi hem och avslutade med en mumsig glasstårta och presenter:) Tack för födelsedagen! ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Gumman...correction - restaurangen heter The Olive Tree Cafe. Det var jattemysigt att ha dig har pa din fodelsedag. Nasta gang far vi sla pa med storparty

2010-02-27 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se