Host Host!

Godmorgon;) sov ut...som vanligt hehe (har ju skola oftast på kvällstid) men det behövdes för jag har helt ont i halsen och då är ju bästa botemedlet sömn! Typiskt att jag skulle vara trasig i halsen just idag när jag ska till studion och sjunga, suck! Blir nog att ställa in så att jag inte skadar rösten :)
HAHA här är sist jag var sjuk och uttråkad, då kom Emil och klädde om mig och sminkade mig HAHA! Han vet att ett "fotoshoot" alltid gör mig glad!...även om jag är lite svettig och snorig ;)

Kommentarer
Postat av: hananh

bilden klangst ner till hoger ar FETT LASKIG, ja holl pa o skita pa mej, vafan e det for min?! haha dom andra e skitfina! hahahahha I loiiiiikeit

2010-02-05 @ 12:20:27
Postat av: Ronja

HAHA! Jag vet! Det var det som var så kul att ta med alla skeva och fula bilder också när man ser att jag är sjuk och typ livlös haha! Eller hur, ser ut som en psykopat haha! Skulle sett mig i verkligheten med super mycket rouge och rött läppstift (som jag fått av dig!) målat utanför haha!

2010-02-06 @ 08:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se