"Den Ivrige"

HAHAHA jag dööör haha min kille är så roligt!!! Han har en Iphone och har haft det i över ett år och igår när vi var "ute på skubb" haha så såg han en reklamannons om ett nytt abonemang... Han kunde knappt sova igår för att sen idag ut och köpa en ny telefon -samsung- med ny operatör haha!
Han är verkligen vad hans namn betyder "Den Ivrige" haha! Han har redan betalt telefonräkningen för denna månad, fy! vad slösigt ...säger spara ;) (vi är verkligen som "spara och slösa" haha)
Och här används inte simkort på samma sätt som i sverige (min telefon kan man inte sätta in simkort i ens) så jag kan inte ta över telefonen heller, det får bli en Iphone i hyllan då... Men det var ju roligt för honom ;)

Här är en rolig bild från när vi åkte mitt i natten för att köpa våran motorcykel, slösa tagen på bar gärning ;)
(men då delade ju vi iallafall:)



Nu är jag så ätsugen så ska gå och se vad som finns:) skriver snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se