It's Complicated:)

Ja, varför inte lägga till en ny kategori här på min blogg?! jag som ser så mycket film:)
Efter Target och parken igår så åkte vi till Beverly Center och såg "its complicated" Den var riiiktigt bra! En av mina favoritfilmer just nu! Så kul med lite mer "mognare" filmer haha eller där det handlar om lite äldre (kan relatera mer till dom haha) Den var jättebra, plus att en film blir på något sätt alltid en smula bättre när den ses på bio! (ännu bättre om man snaskar massa...hehe det gjorde vi, dorritos, fritos och godis :)

Den får 4 1/2 Ronja solar av 5! :)

®®®®r

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja men lycka till :)

2010-02-14 @ 03:00:59
URL: http://eehenriksson.blogg.se/
Postat av: Mor

Vad kul att du gillar den filmen velat se den länge nu,sa väl att det var slutsålt när jag skulle se denså klart,slutar nog med att det blir mys i soffan med dvd,n sen istället.Passar väl suveränt med att du har film med på din blogg du som är en cineast.kul med ronja solarna också!!!

2010-02-15 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se