Manhattan

Åh vilken kall dag det var när vi promenerade på manhattan!!! Jag var sååå extremt trött och höll på att somna, haha spillde massa juice på mig för mina reflexer inte fungerade normalt haha! Jag kände hur juicen rann ner under tröjan och längs magen, men var för trött för att sluta dricka hahaha!!!

Vi gick till Empire State Building, Macys på 6:th Ave, vi gick längs shoppinggatan 5:th Ave, Times Square, in på Toys r us där de hade ett parisehjul i affären! Vi gick till Apple store och central park och vid den tiden var vi såå sjukt trötta och frusna att vi blev tvungna att gå på bio för att värma oss haha! Det var gott ;)
Sen mötte vi upp min syster Linnea med man och vi tog en sväng till IKEA för att äta!





Kommentarer
Postat av: Mor

Vad härligt,ni gjorde verkligen stan igår!toppen bilder avstan och er,vare sig man varit där eller inte,så får man en känsla av stan i bilderna!vilken film såg ni?

2010-02-19 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se