Medicinmannen

Ja, igår var inte direkt en toppdag för mig, ingen speciell anledning bara var lite "månadskänslig" sådär och ville bara mysa runt hemma:) Blev så himla sötsugen...på glass, på choklad och allt som inte är mat ("prickig korven" blev ju inte direkt en höjdare haha!) började äta vindruvor, russin, flingor haha allt som det gick att knapra på!

Äntligen kom min medicinman hem sent och jag blev så extremt glad när han packade upp allt framför mig där jag låg i sängen och kollade på E! Och BET såklart Haha! (zappade mellan reklamena :) Han hade köpt massa choklad,pizza och Ben & Jerry glass! jag blev så glad att jag började gråta haha "har du köpt pizza, hur visste du att jag ville ha det? snyft snyft" haha det var välbehövd medicin! Tack älskling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se