Mob x4

HAHAHAHA!!! jag döööör haha vad komiskt! Förra inlägget skrev jag ju om min ivrige pojkvän som köper grejer från craigslist (ungefär som blocket) hit och dit och som blir projekt för de aldrig funkar helt haha! HAHA när jag kom hem igår så låg det 4 telefoner på sängen!!! Haha jag tycker det är så himla komiskt...först emils Iphone, sen den samsung han köpte för att iphonen beter sig för mycket som en "apple", sen den nya mobilen jag var med och köpte i long beach i förrgår och sen en exakt likadan som den, för den andra inte fungerade riktigt haha, lite rörigt?!

Haha ja iallafall nu är han iväg och ska fixa nåt med mob (den nyaste:) och jag ska upp på taket och sola! Har regnat i ett par dar nu igen, så ska bli så himla skönt att få lite sol:) ...jamena jag bor ju i Sunny California;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se