Ny mobil ;)

Nu på kvällen så har jag spelat in musik och nu är jag lite yr av att sitta vid datorn :)

Efter skolan idag så gick jag och tog passfoton, haha hur kommer det sig att man aldrig blir snygg på dom fotona haha?!  Tur att jag skulle skicka iväg dom så jag slapp se dom...mindre kul att jag kommer ha den bilden på mitt "workcard" haha men nu har jag skickat iväg alla papper iallafall, skönt!

Sen kom Emil och mötte mig och vi gick längs boulevarden till affären där han köpte sin nya mobil igår. De hade tydligen problem med 3G:t för det krånglade på hans nya mobil ;) (Det är ju så roligt för killar med nya tekniska prylar haha så jag vill ju uppmuntra här på bloggen ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se