Policy!&Utflykt:)

Jaaa, det är fint väder och jag har inga mer lektioner förrän om en vecka!!! Vi åker ju till New Yoork på tisdag och på måndag är det "presidents day" och då är skolan stängd...skulle tycka det var skönt med ledigt i vanliga fall men nu så är jag så himla arg på skolans policy.. MI är ju helt störda!

Jag e så trött på att bara betala, betala, betala! Jag har min privat lektion på måndagar så jag missar måndag för det är presidentens dag, okej en gång men ha redan uteblivit en lektion tidigare för att det var "martin Luther King day". Visst det är jättebra att dom har dom dagarna men om jag betalar för 10 lektioner och får 8! (75 dollar per lektion!!!) (plus att dom är så snåla att jag inte får omboka lektionen när jag e i NY! AAASirriterad!!! Vad hände med lite flexibilitet?!

Som tur är så ska vi åka iväg på en liten utflykt nu! Emil ska röva bort mig...Hemlig destination;) kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: emil

yeah you go girl... vi ska ner till mi och hamta tillbaka 2x$75 punkt! jatte mysig utflykt vi faktiskt ar pa nu!! vi hors sen, maste tillbaka till dig nu... nu blir det badminton. puss

2010-02-13 @ 00:25:32
Postat av: Ronja

Jaa! vad mysigt vi hade det! Jag tycker INTE om när du håller på med telefonen, men om det var för att kommentera min blogg så är det OK;) puss!

2010-02-14 @ 00:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se