Tappat rösten...


Igår på Emils födelsedag så fick jag en brilliant ide! Att jag skulle spela in sång när jag var så hes, för att prova ett annat sound! Så när Emil åkte iväg en snabbis så hann jag tracka några tagningar med min hesa röst...tror inte att det förbättrade haha! Men det var kul, jag fick fram en viss känsla jag var ute efter, även om det inte blev speciellt vackert. Jag tycker att känsla är väldigt viktigt i sång, behöver ju inte vara falskt en hel låt, men om rösten spricker eller så för att man blir gråtfärdig tex... Me like! :)

Ja, jag har ju varit lite småsjuk och hes i ungefär en vecka nu (känslig mot kylan, om än det sägs att det inte är kyla man blir sjuk av - utan av bakterier, så spelar det ingen roll, jag blir sjuk när jag blir kall:)  så nu så kan jag knappt prata:( fick ställa in min sånglektion idag och ombads att inte prata...eeh det blir svårt! ;)

När jag kom hem (tidigare:) från skolan så väntade ett födelsedagspaket!!! Jaaa mamma hade skickat till mig och Emil! :) Hon gav mig tillåtelse att öppna iförväg eftersom att Emils paket var ju däri också:) Jag är ju fortfarande inte helt kry men blev pigg av paketen:) Jag låter heeelt konstig utan min borttappade röst...någon som sett den? ;)




Emil fick en snygg tischa! Vi tackar! :)



HAHA!!! den här DVD:n låg med också, en av julklapparna som vi inte lyckades få, tackar syrran!
Vi kollade på MJ's "This is it" igår... showen skulle ha blivit grym! (attberopå musikfilm haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se