TV Spel x 3

(En historia om min "Ivrige Emil" ;) HAHA när vi var hemma i sverige  över jul så insisterade Emil på att ta med mitt playstation spel hit så vi kunde dansa dansmatta! Han fick ta alla atteraljer i sitt bagage haha (jag får ju alltid övervikt även om jag smyger ner grejer i hans väska haha!) Iallafall vi kopplar in spelet och såklart så fungerar ju inte en europeiskt konsoll här i usa!!! Då börjades såklart jakten på ett nytt amerikanskt spel haha, inom ett dygn stog det två konsoller inne på vårt rum... efter elekroniska ombyggnader (haha)  så visade det sig att detta var trasigt, gick bara att spela CD skivor i.... ett dygn till går och det står 3 konsoller i rummet haha!
...Och det här är en kille som inte ens spelar TV-spel haha det är min baby det!

Haha så nu har vi iallafall ett playstation som tas fram när vi behöver ett break från allt annat :) Och jag som brukar spela har knappt rört det (men i och försig bara på lov, när jag är "duty free" :) Idag blir det kanske lite James Bond, men först musik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se