Utflykt

Vilken mysig dag! Det var länge sen vi hann göra något tillsammans en hel dag -utan stress dessutom! :) Vi åkte till "Kenneth Hahn park, ligger borta vid culver city (där många inspelningsstudios ligger).
Såg ut som en typisk LA park = konstgjord "sjö"/pöl med betong runtom haha! Det var t.om. värsta industrin precis utanför stängslet på parken haha kolla in första bilden nedan! Komiskt! Men det var ändå fint och vi la oss en bit bort på gräset :) Vi hade aldrig varit där förut så det var kul!
Emil spelade lite badminton med vinden haha tills hahn (haha han;) drog upp mig från filten :)
På hemvägen åt  vi "Carls Jr" (billig hamburgerkedja, rekomenderas varmt;) och så hängde vi inne på "Target" där jag provade massa bikinis... Jag har alltid älskat bikinis! Tack för att du väntade älskling ;)
Kenneth Hahn Park
Nu blir det godnatt, kan knappt stava för att jag e så trött. Skriver mer imorgon! Godnattkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se