"Skubb"

Idag så har vi varit runt på "skubb" som Emil brukar säga haha -fixar och köper lite grejer man behöver:)
Vi drog till Target och 99 cent store, det är grejer det! Sen till skolan där jag disskutera musikbranchen med min privatlärare... vi gillar inte ordet "networking" haha! 
¦
Iallafall nu e jag jättetrött, somnade med skrivboken i knät för en stund sen men vaknade upp av Emil som skulle spela vårat nyinköpta (begagnat:) tvspel -007 :) Jag har knåpat lite på en låttext jag inte riktigt skrivit klart. Nä nu måste jag sova, skriver mer imorgon :) godnatt!

Kommentarer
Postat av: Skubb

Älskade hjärtat det är mamma här,nu har jag tillbringat dagen mett att installera comvic surf o kan kolla internet 1dygn men orkar inte mer nu.men vad roligt det var!!!vilka härliga bilder(kul att se er)o vad roligt o bra du skriver1!1 men det visste jag ju!!!men ändå kul!!!!!!!Jag har naturligtvis läst allt från början helt suveränt min goa Hållywoodböna Go Ronja

2010-02-03 @ 14:36:31
Postat av: Skubb

love it hela bloggen skrev långa haranger här men det skickades inte skickar ett email kram

2010-02-03 @ 14:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se