Välkommen i LA:)

Jag tycker jättemycket om Griffith Park, det är ungefär som ett mini-cosmonova som man ej behöver betala för. Det är ett av de få ställerna här där man känner sig välkommen på något sätt! Annars vill de bara ta och ta pengar av en! (Speciellt på alla hjärtans dag -priserna höjs galet! )

Första och andra tecknet på ett välkomnande i LA - Gratis parkering! - gratis inträde!
Griffith har båda!  Jag gillar den känslan, när man känner sig välkommen!



Sen efter griffith, på kvällen så hade vi mysmiddag med tända ljus och glass till efterrätt:)




Ja lite efter, men nu har jag uppdaterat om valentines:) Jättemysigt var det, tack Emil! ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

vilka sanslöst vackra bilder !!!!!! verkligen superkort,vilken mysig alla hjärtans ni gjorde,dessutom påminde du mig,måste jag göra snart igen det var längesen,alltså chokladdoppade jordgubbar mums

2010-02-18 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se