2 män i sängen

Godmorgon :) Jättemysigt, sitter och lyssnar på två grymma gitarister som sitter i sängen och spelar jazz här brevid. Det slutar inte att regna heller, men så brukar det vara, regna för fullt i en vecka i januari sen inget mer resten av året:) Nu kom den här attans sopbilen också! haha den låter mer än allt!Den måste vara från 1700-talet! Förstår inte varför dom måste komma flera gånger om dagen och väsnas ?!
...Gurorna las åt sidan och gitarr spelandet förvandlades till relations snack. Jag blev sådär lite svartsjuk när de skulle iväg utan mig:) -även om jag vill vara kvar hemma och har massa att göra... vi kom fram till att man vill ju bara höra "Vill du följa med?" :) ... nyttigt med 2 män i sängen ;)
Nu ska jag producera lite musik, och äta panettone kaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se