Blöta och blötare ;)

AAH oj vad jag var trött igår, somnade nästan medan jag skrev haha, men sen väckte min pojkvän mig och vi kollade på "Gran Torino" mitt i natten, asbra, om du inte sett den se den! :)
Igår när det vägrade sluta regna så blev vi ju tvungna att ta oss iväg iallafall... vi blev alldeles dyngsura av att åka motorcykeln hela vägen tillbaka till Hollywood (NAMM show ligger i OC, Orange County) men min älskling tog en högersväng som gjorde mig torrare... och gladare :) ...in på "Citadel Outlet", jaaa vad roligt! Vi parkade biken i regnet och gick runt lite. Emil gjorde av med pengar (köpte en Hurley väska) och jag hittade 10 dollar! Jätterooligt, men jag gick och fråga om nån tappat men det var ju inte en kotte i närheten när det regnade så mycket... stackars, hoppas den som tappade $ var rik :)
När vi kom hem så gick vi upp på taket för att värma oss med ett kvällsdopp i jacuzzin! jobbigt att vara student ;) (Vi delar lägenheten med 2 andra så därför funkar det :) Jättemysigt!
Downtown Los Angeles i bakrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se