Curry Cravings!

Jag hann inte skriva igår för det var så mycket :)  Jag och min pojkvän åkte till en indisk butik som vi letade upp pga bristen på bra curry i detta land haha :) det smakar ju inte curry deras curry! så vi blev så lyckliga när vi klev in i denna mysiga - och billiga butik ;) som ligger i Los Feliz (ca 25 min från Hollywood). De spelade galen indiskt pop/ hip hop i högtalarna så man blev sådar glad, det var nog nästan som att komma till indien :)
Här är en sjukt rolig bild inifrån butiken, trodde aldrig man skulle tycka det var konstigt med denna syn!
Old School !

Kommentarer
Postat av: Brandith

Vilken syn då? Att du snattar på indiska??? Jag ser nog....

2010-01-28 @ 08:33:09
Postat av: Ronja

HAHA vad rooligt! det ser ju faktiskt ut som det, tankte inte pa det haha!

2010-01-29 @ 03:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se