Dagens outfit / It's cool to be square

Dagens outfit! Öskemål från min rumskompis, jättekul! mer önskemål :) Nu när det regnar supermycket här (jaa fortfarande! heeelt sanslöst, från morgon till kväll oavbrutet! inte som en skvätt i sverige ;) så är det här en perfekt "höstutstyrsel" :) Jag har alltid gillat Argyle, speciellt efter att min älskling bodde på en gata som heter "Argyle" här... innan vi flyttade ihop såklart :)
Jag gillar inte uttrycket "be there or be square"... jag väljer att vara square! :) kram från regniga LA

Kommentarer
Postat av: blogghatarn

Hej Hooo

Jag vill ha mera inlagg! Har last all redan!!

Har trakigt!!

2010-01-22 @ 22:41:54
Postat av: Brandith

LOVE IT! Helt fantastiskt hur Ronja som är obsessed vid att matcha vad hon har på sig även har lyckats få sin snubbe att matcha! Dagens outfit får bli en rutinerad fotosession varje morgon tycker jag! haha!

2010-01-23 @ 12:51:08
Postat av: rutan ;)

HAHA! det bästa var att det var helt omedvetet! njaa.. annars så går jag ju ut i pyjamas hehe:) puss

2010-01-24 @ 22:10:59
Postat av: Emil

Jag kanner mig matchad!

2010-01-24 @ 23:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se