Grattis Miss J!

Grattis på födelsedagen Judith! Nu är det endast 3 timmar kvar av fdagen för dig i sverige, men som jag brukar säga- här så är det en hel dag kvar! ;) Hoppas att du hade en superb dag!
Jag var jättetrött igår natt när jag ringde och gratta min kära vän haha stackarn hon fick springa ut från lektionen för att svara hihi! Men jag tycker att man är berättigad till nästan vadsomhelst på sin födesedag :)
Här är ifrån när vi var i Zuma beach i Malibu när hon kom och hälsade på förra sommaren!

Kommentarer
Postat av: Brandith

Men åh så glad jag blev för att du ringde :) Tack vännen, du är så fin. Kram

2010-02-01 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se