Guldfärgade kanter

Min almanacka tog slut, jag hade en 5 års dagbok där jag skrev ner allt... och nu då?! :)

Jag tycker ju om charmen med att skriva för hand så jag letade efter en ny 5 års dagbok som kunde få följa med från och med 2010. Jag hittade en, men tyckte inte riktigt att det var så charmigt att skriva för hand längre när jag såg prislappen!

Driver dom med mig?! Ska jag betala 250 kronor för en praktiskt taget tom bok !? :) Det är ju jag som e författaren, haha!

 

Min röda kära kalender hittade jag för 10 kronor (!) i en liten plick&plock butik i rinkeby... och på den hade tom. sidorna guldfärgade kanter haha!

 

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se