HIP HOP

Sitter och tittar på VH1's "100 Greatest HIP HOP Songs" aaah I LOVE IT!!! Inte nån luffig lista, utan en grym måste jag säga! Har hållt på i timmar nu medan jag jobbat med datorn och har räknat ned med Slick Rick, Tribe Called Quest, LL Cool J, De La Soul... alla old school men även nya :) Blev lite förvånad över att "The Message" med Furious Five kom 5:a!? trodde den skulle vara 1:a ! Grymt, mer av detta!
... nu kom Rappers Delight på 2:a plats (Sugarhill Gang ) ...spännande haha, jag älskar det här :)    ...reklam...aaah...
What !? Public Enemy Fight the power" kom 1:a, näj där måste jag överklaga haha! men kul var det! ;)
I LOVE
♥ HIP HOP ♥

Kommentarer
Postat av: Big SiS

Cool Pic

2010-01-29 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se