In-di-ana In-di-street

Haha har bott i Hollywood i drygt 2 år nu och knappt sett en kändis men igår gåendes till skolan så var det värsta hysterin på hollywood Blvd. och det var ingen mindre än Harrison Ford!  Jag brukar ju säga att de är bara "de bjudna som ser nån röd matta" på typ fester och sånt i Beverly Hills haha! men jag kom på några till som jag sett... Will Smith under inspelningen av "Hancock", Cristina Augilera sjungandes 3 meter ifrån på gatan och Tommy Lee Jones på en Q&A efter en film... så ett par per år haha...

 

Jag är inte särskilt kändisintresserad som de på gatan som står och skriker, men på något sätt så blir man glad, som att se en gammal vän :) jamena varför ska man bry sig om nån kändis går förbi eller inte, det är ju som vem som helst..men ändå inte, ni läsare tyckte ju det var intressant att läsa detta, hehe lite kändissnack e ju alltid kul ;)  kram kram

 

 

 

Hade ingen kamera på mig igår men här är från "Hancock" inspelningen på Hollywood Blvd. för ett bra tag sen dock, men cool bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se