"JAG-dag" :) (Martin Luther King Day)

Åh vilken mysig dag! Det spöregnade när vi vaknade så det var så mysigt att ligga kvar i sängen med TV:n på. Jag vaknade lite på fel sida så det var perfekt med en rolig "tjejfilm" som gjorde mig på bättre humör :) Efter en sen frukost bestående av currytoasts :) så kom våran kompis Felipe på besök från sverige, jättekul! Han var här för NAMM show men stannar lite extra i Hollywood. Jag stannade kvar hemma medan de gick iväg några timmar. Så himla mysigt att vara kvar hemma och sega, sortera papper och lyssna lite på min favorit Amy Winehouse! Ja, jag vet, ganska komiskt att jag som hatar droger, alkhohol och cigaretter har Amy som favorit... men det är ju faktiskt musiken jag lyssnar på! :) Hon e grym!
¦
Jag kom igång med lite inspelning också, satt och mixade lite på en gammal låt som aldrig lyckas bli klar... och sorterade bland musikprojekten såklart (sortera är min grej, jag sorterar ju mer än gör grejerna man sorterar haha hur går det ihop?! ;)
När karlarna kom tillbaka hem så utvecklades ett lattjande med shakers till en superkul "session" och vi spelade in gitarr och cajun (eeh eller nästan, vi använde baksidan av gitarren :) Tack för det! Jätte jätte kul !!! Så skönt när man känner att man får nåt gjort, eller får göra det man vill...(vilket man får extra tid till på " Martin Luther King Day" då skolan e stängd:) ...det är en JAG-dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se