Kelly Clarkson i Duschen ;)

Haha det är nog jag som njuter mest av julklappen jag köpte till min pojkvän Emil...

Det är en " imm-fri " spegel man hänger upp i duschen haha, den har rakhyvelhängare och allt! Lampa och radio!

Där stog jag och sjöng med för fullt och trodde nästan jag var värsta rockstarn haha! ... men vaknade upp när jag såg mini schampo-flaskorna som jag lånade ;) från hotellet i Puerto Rico HAHA!

 

Nu ska jag producera musik och kanske ut på en promenad med min kärlek!  (ja jusste, det slutade regna i lördags! alltsa en vecka efter stormen började;) men idag regnar det igan haha! )

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se