Kidnappad!

Jajusste, var så trött när jag kom hem igår så jag orkade inte skriva... Emil kidnappade iväg mig på en motorcykeltur! Jättemysigt! Vi åkte iväg runt halv 11 på kvällen och åkte till Santa Monica, det var jättemysigt!
(vi funderar på att flytta dit...?! Våra rumskompisar vill också det, men vi får se, det blir så krångligt med massa amerikansk byråkrati haha!)
¦
Emil åt en pizzaslice och bjöd mig på en Banana Split! Mums vad gott...lite kallt bara:)
Inne på stället där vi satt så spelade dom all möjlig galen musik med musikvideos och så kom en låt som heter "on a boat" HAHA vad rolig! värsta parodin på "bling bling hip hop" sjukt kul!
Tack för Bananen älskling! Glass gör mig alltid glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se