Myskväll & Mysdag

Helt trött idag, körde motorcykel igår och blev ju helt stressad av alla bilar haha! Där satt jag och typ fräste på svenska "Nä nu får du vänta" haha inte för att dom förstår, men det känndes bättre för lilla mig som inte ens kan köra bil ;)
På kvällen så sommnade jag i soffan medan jag pluggade haha, sen kom Emil hem från repet och vi hade myskväll, spelade backammon och åt ostbricka (= jag äter ost och kex osv.. och Emil doritos haha!)
Nu ska vi ha mysdag och åka till Santa Monica och fortsätta jakten på en skinnjacka :)

Kommentarer
Postat av: hannah

WOW basta uppdaten att fa se bilder mm. hoppas man inte slutar komminucera bara for att man kan lasa om varandra haha. faaaaaaaaaaaan va nive ro-ro, verkligen nice me den har bloggen. skitnice info-mix. hors pa mialen,. e i sverige nu, de e jatte fint, sno som fan. jatte jatte jatte fint. aj va ap streetdance festival idag. berttar mer sen. jattenice det med. kram hannah

2010-01-30 @ 23:23:15
URL: http://blaoo.blogspot.se
Postat av: Ro-Ro

TACK! nä jag vet, det är det som är det läskiga med inernet och allt det här! men kul oxå:) kommunicerar snart! kram

2010-01-31 @ 22:19:11
Postat av: Brandith

OH ostbricka!!

2010-02-01 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se