Snö -kaos förlamar världen... Europa :)

Jag har varit i sverige och hälsat på över jul, jättemysigt..men kallt :)

 

Påväg tillbaka till LA och betydligt varmare Hollywood. (det är en myt att det Alltid är varmt i Californien, jag har använt vinterjacka där..om än jag haft flip flop till haha! ) så skakades duntäcket uppe i himmelen och då slutar ju allt fungera som det ska. Varje år blir ju SL ( heter visst access nu?!) lika chockade då det faller löv eller snö på spåren.... eeh det är faktiskt 4 årstider i sverige:)

Iallafall saker och ting tenderar att ställas in när termometern börjar visa under 0 sträcket. Så.. nästan vartenda flyg till och från London blev inställt... oj vad glad jag var över internet då, nu hade jag ända lyxen att få stanna kvar hemma i väntan på att bli ombokad. Stackars alla dom som e fast på flygplatsen!

 

Tack till min kära (oj vad allt och alla blev "kära" nudå..bra det då:) pojkvän som gick upp i sömnen och tog hand om det administrativa haha det var ju inte lätt att få tag på nån kan jag ju säga, alla ringde ju samtidigt.

 

Jag och Kärleken

Kommentarer
Postat av: Brandith

Nä men va? Kom du inte iväg den 10e? När fick du åka tillbaka då?

2010-01-17 @ 01:19:51
Postat av: Ronja

Åh vad roooligt att du är här! nej, vi fick inte plats förrän på fredag 5 dar senare först, men sen avboka någon och vi kom iväg 22 timmar senare :)

2010-01-17 @ 03:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se