Sol sol sol... och en Gran!

Haha jaaaa vad rooligt! Idag är det varmt ute, slutet av januari och jag kunde knata till skolan i linne! jaaa nu är det sweet att bo i LA :) Jag skyndade mig så jag blev tom. lite svettig haha love it! ( Jag hatar att frysa! Ja det är nog det jag klarar minst av...det som knäcker mig lättast haha! nej nu vet hela världen om mina superkrafters kryptonit haha! ) Iallafall när jag gick ner längs backarna mot skolan och Hollywood Blvd. så e det ju såklart hundsk%t högar - men de är jag ju van vid! men det var så komiskt att där gick jag i linne och njöt av solen och så där helt plötsligt på marken så ligger en gran! HAHA! Det är komik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se