Student på CSN

Ja det kan väl många känna igen sig i... kul när årsbeskedet kom heh! ... förträng förträng! haha närå. Jag är jättetacksam för csn, annars hade jag inte kunnat pluggat allt jag velat, kreativ som jag är :)

Trött men skönt att komma tillbax till musiken, tog en liten paus över jul men nu ska jag komma igång igen... det är det negativa med pauser... svårt att komma igång igen...för mig iallafall :)

Ska hem från skolan nu snart, skönt för jag är så kall och blöt om fötterna... hem och värma fötterna och skriva musik till en filmscen från "Managment".



Kommentarer
Postat av: blogghatarn

jag tycker du ska borja med dagens frulle! Snallllla!!!!!

2010-01-22 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se