Trött och blöt

Ojoj nu är NAMM show över och man blev ju helt trött av denna enorma utställningshall! Idag var sista dagen så vi åkte dit i hopp om att de skulle slänga ut lite prylar :) Vi gick runt runt och som tur var så hade vi köpt med oss mackor från subway (emil tvingade mig...jag som inte tycker om att spendera pengar hehe;) det tackar jag honom för eftersom att det var hutlösa priser inne på mässan. Alla gick omkring och slicka på mjukglass (det känns som alla när man vill ha något:)  oj vad man blev suugen...men 4.75 dollar!!! för en liten glass!? men vi blev nöjda, vi fick en fender (gitarr) T-shirt :)

När vi hade fått skavsår så fick vi reda på att det fanns 2 våningar till HAHAHAHA!!! Såå komiskt!
Efter vi utforskat klart och mässan var över kom vi ändå inte därifrån för att det regnade!  Så vi satte oss i "quiet room", vid de lite mer "finare" avdelningarna i väntan på att regnet skulle avta. (haha deras finare avdelning såg ut som en finlandsfärga haha) Jag var heelt trött men Emil vet hur man ska pigga upp;) fram med kameran såklart! haha!
Sko reklam! ;)

Kommentarer
Postat av: bloggdödaren

vilket gulligt collage du har gjort!!

2010-01-19 @ 22:14:10
Postat av: Ronja

Söta du! Tack så mycket :)

2010-01-19 @ 23:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se