Under Construction

Såhär vaknade vi idag:
- Jag mår illa... tror det är godiset
- Jag har ont i huvudet... tror det är åskan  (haha nej det har inte slutat ösa ner) ...
Jag tror det är bloggen som gör att jag inte kan sova så bra haha, vill ju bara vara vaken och skriva:)
Bloggen är lite "under construction", jag vill ha en snyggare design, men jag har ju så svårt att bestamma mig! (inte bara gällande designen utan allt i livet:) Några förslag? :)
HAHA så roolig bild!!! Tog bilden när jag var i New York,
haha farligt att vara i närheten när män arbetar HAHA!

Kommentarer
Postat av: Brandith

Jag tror helt enkelt du får låta den vara och ta ett steg i taget och se vad som kommer :)

2010-01-23 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se