VARNING! JET LAG kan leda till...

Ja trött som jag är så skulle jag försoka få mig nåt att äta...tycker inte ens om att fixa föda när jag e pigg! iallafall jag tod mig en bagel - blev bränd, och sen skulle jag ta philladelphia ost på.. den var visst öppnad innan jul och hade möglat på kanten... men ingen fara, jag skrapade bara bort det och så var den som ny! haha!

 

Alla (inklusive mig själv) lägger ju upp bilder på sina gormet måltider och fina frukostar så jag tyckte det var så komiskt att lägga upp en bild på min fina tallriksmodell haha! Tallriken har jag för övrigt hittat :) älskar :)

 

 

Bränd bagel med hemmagjord mögelost:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se