4:th of July weekend

Idag har vi varit på stranden i Ocean Park med Stacey och Eric (och deras vänner som kom och gick :)

Jättekul! De hade ett spel som vi blev helt fast i - LADDER GOLF! Askul! Det är 2 golfbollar som sitter i varsin ände av ett kort rep som man svingar iväg mot en steg-ställning. Man ska träffa "stegen" och få bollarna att fastna på en ribba. Så får man olika poäng om den hänger kvar :) Jättekul!









Min första 2 poäng! :)

Stacey, Eric och Emil (och resten:)





Eric och Emil och i vänstra hörnet en delfin! Ser mer ut som en hajfena! men då skulle den nog inte lämnat saftiga grabbarna ifred haha ;)



Amerikanska flaggor runtom för att fira 4:th of July helgen! Jag och Emil föraktade dock amerika idag...

På vägen till stranden så blev vi stoppade av POLISEN! Efter idag och förra veckans glassstoppar-incident haha (polisen gav en stackars glassförsäljare böter!) så gillar jag verkligen inte amerikanska polisen! Stoppa brottslingar istället! Som tur var så fick vi inga böter, bara en "fix-it-ticket":

Registreringsskylten har "blåst upp" i farten så den var inte tillräckligt synlig och sen tyckte polisen att vår motorcykel LÄT FÖR MYCKET haha driver han eller?! Vi måste byta ut ljuddämparen på avgasröret. Polisen sa ungefär att vi skulle vara glada att vi inte blev bortbogserade HAHA! What? De gör de tydligen med motorcyklar som låter för mycket! Tjohej du! HAHA! man kan ju bara skratta!

Jag säger som Emil Polisen har uppenbarligen inte hört Harley Davidson!!! HAHA!




Kommentarer
Postat av: Emma

gud vad dyrt! jag har ingen aning om hur jag ska kunna betala det alltså haha :(

men jag vet faktiskt inte vart jag vill gå eller vilken linje :P

2010-07-04 @ 16:39:44
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: Jenna.

Gud vad ni ser ut att ha det varmt och skönt! :)

Jag har i alla fall slutat jobba nu och det är UNDERBART! Jag har bara degat i solen och umgåtts med mina fina vänner! :)

Så, hur är det med dig? Spelat nå mer på sistone? :)

2010-07-05 @ 12:17:39
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: linnea

Stackars er med farbror polis. Tyvarr ar det ju sa att polisen nog drar in mer pengar pa alla dessa lojliga boter de skriver ut an om de lyckas arrestera pedofiler och mordare. Det kostar ju staten att husera brottslingarna

2010-07-05 @ 14:57:56
Postat av: Mor

Vad härligt det ser ut!!!! kul med steggolfen också verkar kul,håller med Ronja jaga brotslingar istället eller jobba som lapplisor då istället om de vill ha in böter,haha ja du har rätt Linnea det är dyrt att logera brotslingar!!!

2010-07-05 @ 20:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se