Big Lebowski Cinema

Jättemysigt hade vi på "Outdoor cinema food fest" som vi var på igår. Det var "gourmetmat" haha! Tjohej! Superdyra minimini mål haha! Och en stor utomhusbio med Big Lebowski! Det är Emils favvofilm så jag överraskade med att köpa biljetter :) Plus att det var den första filmen jag och Emil såg tillsammans för snart 3 år sen :) Tror jag kollade mer på Emil då haha! ;)

Festivalen var på USC området (University of California) där de hade världens snabbaste flygplan!



Och jag blev världens starkaste och lyfte en bil haha!





Matvagnarna med väärldens längsta kö! Vi ville prova olika saker så vi stog i varsin kö - i 40 minuter! Emil kom fram före och beställde medan jag kom 2 personer från luckan då allt tog slut! Så irriterande haha! 25 minuter till i kö för att få Emils beställning haha! Filmen skulle ju börja så jag tog nummerlappen och gick fram till luckan och bad om pengarna tillbaka och köpte pizza för pengarna istället haha!

Pizza och hamburgare, det är amerikas gourmet haha!





Big Lebowski on the screen! Tyvär blev det askallt på kvällen men det fick jag ett riiktigt gott skratt av haha!
- Jag tog Emils motorcykelhandskar och använde som tofflor haha så det såg ut som apfötter haha! Och det var så sjuukt kul när killen framför oss råkade sätta bak handen och nudda mina apfötter HAHA jag garvade på mig, han förstog verkligen inte vad det var hahahaha!

Idag har jag suttit på balkongen hela dagen och skrivit på min bok :) Nu blir det nattinatti!
kram


Kommentarer
Postat av: Mor

Nej vad mysigt även om köandet verkar knäckande,vad gulligt där med att du såg mer på Emil första gången :-) Kan tänka mig!Härligt höra att du skrev lite igen!Hur gick allsidiga jobbet?! (i fredags)Vi får skypa om det sen då,vad kul med handskarna haha Det är rätt man tager vad man haver!!! kram

2010-07-19 @ 13:33:19
Postat av: Anonym

Liker bloggen din kjempegodt! Adder deg så jeg kan få med meg hva du skriver. Kos deg videre i LA:)

2010-07-19 @ 14:15:22
URL: http://utterconfusion.blogg.no/
Postat av: Anonym

sv; Det va as bra faktiskt! Jättemycke folk och bra stemning. Hulstfred fick deja, dom sålde 5tusen biljetter typ. Alice lever och lever!;) Vilken låt?:)



Hade gött ja, kram kram!

2010-07-20 @ 23:01:19
URL: http://utterconfusion.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se