Dagens Teknik?!

Haha så komiskt, jag och mamma skulle prata över skype - för andra gången haha (hon har inte haft mick) - och såklart så har den gått sönder! vad är det frågan om?! Vad är det för kvalitet! Men det var väldigt komiskt haha hon hörde ju mig så jag babblade på och hon skrev svaren haha!

Men det höll inte länge, det var ju jobbigare än att prata med dålig mottagning haha och så kändes det som om jag pratade med mig själv :) Haha så kul! Jag sa att hon skulle prova jucka lite på sladdarna "vad tror du jag gör" haha dagens teknik borde hålla bättre tycker jag men vi garvade iallfall på oss!



150 kronor?! Snacka om billig engångssumma! ;)

Nej mamma inte ska du köpa en ny, för nu sitter Emil och "Mcguivrar" ett nytt headset till dig!
HAHA vi var på 99 cent store idag och han köpte ett par hörlurar och en talkmick som han nu sitter och löder ihop :)

Den kommer på posten inom kort mamma, bra va?
- Om 99 cent store tekniken håller vil säga :) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Mor

Haha Vad kul ,men vad gulliga ni är ,men jag har varit o bytt nu,SÅ trevligt bemötande,jag som var laddad med kritik över skitgrejer o laddad för att behöva tjafsa med någon otrevlig uppblåst fjant.Luften gick ju ur mig o jag blev så glad",men då byter vi ,jag hämtar en ny till dig "säger trevliga killen ,så nu provar vi ett tag igen.Puss o kram

2010-07-19 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se