Designa din egen sko!

Du kan nu gå in och designa din egen sko på Nelly, det gjorde jag :) Haha efter en lång tid av provning av olika färger och klackar osv.. så råkade jag klicka bort allt haha så jag fick börja om. Det jobbiga var att hitta samma färger igen men det blev iallafall bra och jättekul var det!

Vill du också designa din egna sko - som går till produktion om den vinner! - klicka på bannern högst upp på min blogg, eller på länken under bilden så kan du rösta på min design :)



Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ha en finfin dag allihopa! Massa kramar :)

Kommentarer
Postat av: Mor

WOOOOW jag är in o röstar så klart :-)))

2010-07-22 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se