Mys på Balkongen

Emil och jag festade på balkongen innan fyrverkerierna skulle börja på 4th of July. Jag slog to.m till på en tzatsiki och en hummus dip! Ojojoj! Plus att emil hade sin nya specialsås med på bordet :) Åhh jag älskar baguette och att dippa bröd! Mums!
Vi var uppe på taket och grillade massa fläskkotletter (min favorit:) bland alla festande amerikanare på taket. Det var tydligen västa livet uppe vid grillen och poolen berättade manager assistenten idag, över 100 pers sa hon. Tur att inte taket rasade igenom haha!



Emil
(jag oc Emil om ni inte ser haha)



Efter maten skulle vi upp på taket och kolla in alla fyrverkerier, men då börjar telefonen ringa om en annons Emil har på craigslist haha vilken tajming :) ingen som har ringt på nästan ett år, men just nu skulle de minsann ringa och t.om komma!

Haha så taket hanns inte med men vi fick ändå en privat visning precis utanför balkongen :) Jättefina små raketer!

Nu är jag jättetrött insåg jag när jag knappt orkar skriva haha! Mattrött! Åt nyss värsta desserten så måste nog vila på den nu haha! skriver mer sen, kram sålänge


Kommentarer
Postat av: Mor

Myspysigt!! oh vad gott :-)))

2010-07-07 @ 10:44:38
Postat av: linnea

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Mumsigt varre!

2010-07-07 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se