Roligaste Reklamen!!!

HAHAHAHAHA!!! Jag garvar på mig! Jag satt och korrekturläste min bok ikväll då rumskompisen kommer och sätter på TV:n. När han lämnat TV:n och jag rättat klart så bytte jag kanal till BET såklart ;) och då visas en av mina gamla goda favvo filmer "Brothers". Hade jättemysigt, åt massa glass och hade askul! 

Och så kommer reklamen såklart, haha jag tyckte den här var sååå sjuukt bra och rolig så jag blev tvungen att dela med mig :) Klockren!



HAHAHA! "When it's a number two, I look like number 1" HAHA såå drygt!

Om du inte garvade så tar du det för seriöst ;) (eller inte... Emil tyckte den var astråkig!) Det har blivit mycket diskussioner kring denna angående moral osv... Att det är sjukt att de låter ett litet barn leka modell sådär - om det hade varit en liten flicka hade det inte varit okej på något sätt. Det kan jag förstå, mycket man kan disskutera kring denna reklam, men jag tyckte bara att den var väldigt underhållande!

En asrolig och så smart reklam att nästan jag vill ha de där blöjorna ;)




Kommentarer
Postat av: Mor

HAHAHA lol Håller med, diskutabel men oerhört roande,snygga blöjor var det också ,nästan så man tror det är ett skämt bara kram mamma

2010-07-01 @ 12:37:48
Postat av: Emma

hahaha riktigt rolig reklam!

2010-07-01 @ 17:26:47
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Jag vet faktiskt inte riktigt, dom är ju så olika! Gillar båda :)



Jaha okej vad roligt! Vart läste du någonstans då :)? Och vad kostar det ungefär? Det är typ min dröm att göra det :O

2010-07-03 @ 10:50:35
URL: http://emmalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se