SUPERWOMAN!

JAAA jag känner mig som värsta superwoman!
Idag var första gången som jag var ute och körde själv! Helt stolt över mig själv! :) Lite läskigt att komma iväg men det gick faktiskt bättre när jag åkte själv!

Vi var tidigare och handlade mat på affären "Fresh N Easy" men när vi kom hem så var inte maten så fresh haha! Det luktade helt ruttet och flugorna kom närmre (bokstavligen) - Potatisen var helt rutten! Och vi som skulle äta potatisklyftor, så jag fick åka tillbaka och byta 98 cents potatisen haha! Han i affären tyckte det var lite roligt att jag kom tillbaka för 98 cent haha, men vi ville ju ha potatis!

Och så fick jag en tur med min ninja ;)



På hemvägen när jag var på väg till motorcykeln så stog en kille och begrundade min maskin haha så där fick jag stå och snacka motorcyklar som värsta proffset haha!

När kännde du dig som en superwoman sist? :)
Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: ingrid Larsson

shit va cool du ser ut! Tyvärr kan jag inte komma på när jag var superwoman sist... måste ju vara jäkligt länge sen tydligen:) Jag får återkomma på den punkten! KRAM kära syster

2010-07-05 @ 09:26:29
Postat av: linnea

Vad lattjo. jag kande mig som superkvinna sista nar jag bestallde tid hos tandlakarn. Ska ga imorgon, men ar riktigt nervos. Superwoman is gone :)

2010-07-05 @ 14:36:57
Postat av: Mor

Vilken cool bild på dig riktig superwomen!!!Instämmer länge sedan jag kände mig som superwomen,ok nu vet jag när jag grejade ner alla 50 lådorna till källaren o stuvade in fast det blev mer kännslan av slagen hjälte (ett gamalt uttryck)haha pussar o kramar (gillar verkligen mc bilden på dig )coolt att du nu ger dig iväg själv:-)

2010-07-05 @ 20:36:24
Postat av: Emma

tack för tipset! :)

jag kände mig som superwoman idag när jag lagade min egna middag! ;) kramar

2010-07-05 @ 22:50:53
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: åh tack :D värmde väldigt mycket och det är roligt att få kommentarer av "nån som vet" :)

Ha det fint// Lisa

2010-07-06 @ 02:45:40
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se