Tack Sofia!

Guva rooligt jag har haft det! Igår var jag på audition som gick jääättebra! Och sen har jag varit helt upptagen med att förbereda mitt "photoshoot" ;) Åkt flera svängar till diverse ställen för att köpa och lämna tillbax grejer haha! Revlons "Photoready" foundation som inte var så bra men jag gick och fick GRATIS provsample av Diors och den var kanon (kostade annars 46 dollar för 30 ml.!) Revlons rouge var bra däremot! ("Perfectly Peach" som Jessica Alba har haha :) 2 låcktänger som inte biter på mitt hår, det lockas inte! Har man fint/tunt hår som jag så är det näst intill omöjligt! MEN jag köpte en "curl activator spray" haha som faktiskt fungerade! Jag behövde inte ens locka håret! HAHA galet, ingen locktång på 400 Farenheit funkar, men en spray lockade för fullt haha!
Detta och mer för ...

Jag tog nya "headshots" igår och talangfulla Sofia var fotograf! Icke att glömma hennes mor som är här på besök och agerade "assistent" haha! Tack för det! To.m husets manager blev inblandad iochmed att vi lånade hans reflektorer (som jag här ligger på:) Kolla var Sofia kämpar för att få en bra vinkel haha! Klockrent!







Tack så mycket Sofia för en toppen session! Nu kommer jag få jobb direkt med dessa bilder! ;)

Kommentarer
Postat av: Mor

Åhhh vad kul!! Härligt höra!!! Vad roliga fotosesions bilderna är också,spännande att se nya headshoten sen!!! Kram (tack Sofia att du hjälpte Ronja med det!!)

2010-07-30 @ 10:58:45
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Ronja, Sofia gjorde jattebra jobb med fotona. Halsa henne det

2010-08-02 @ 04:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se