På gatan där jag bor ;)

GODMORGON! :) Där vi bor är det aldrig en lugn stund. Vi trodde att en återvändsgata skulle vara betydligt tystare. Men icke!
Är det inte skrikande hajkare, skällande hundar, sopbilar från 1700-talet, bilar på tomgång i 20 minuter, eller riktigt högljudda motorcyklar! Så är det brandbilar.

Branmän har jag inget emot, de gör ju nytta! Jag och Emil pratade om det igår efter vi blev stoppade av polisen. Det är ju inte så att brandmän åker och gör saker för de är uttråkade.. ?! ;)
Det är brandfara nu när det är 4:th of July helg så antagligen därför de var här, det börja lukta rök. (Parken där vi bor stängs t.om tidigare för "fyrverkerifara".)



Brandmännen sa jag inget till men när det kom en stor flytttruck 10 minuter efter som stog på tomgång så skrek jag åt dom "SHUT OFF THE ENGINE!" de borde verkligen införa 1 minuters regeln här.

Vaknade på jättebra humör därför jag tyckte det var så kul att involvera mig i gatuaktiviteterna haha!

HAPPY 4:TH of JULY! :)

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Mor

Kul med en bild ner på gatan där med brandbilarna.Vad härligt att du vaknade på bra humör ,det är guld värt :-)))

2010-07-05 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se