White or Pink?

Ojojoj vad kul jag hade igår haha! Medan Emil var på jobbintervju så passade jag på att kolla in rean på H&M här nere på Boulevarden. De hade inte så mycket MEN de hade värsta partyklänningarna på rea... för 7 DOLLAR!!!
Heelt sjukt 7 dollar, det är ca 55 kronor!!!
Jag har velat haft "Tina Turner - klänning" (sån med fransar:) sen barnsben så jag provade fram och tillbaka i storlekar och olika färger. Tillslut kom Emil och sa att jag skulle ta båda och bestämma sen haha!

Jättesnygga så jag köpte både en vit och en rosa som jag hade jättekul med när vi kom hem haha! Jag gick omkring och shakeade med fransarna och garvade på mig haha!





Haha den rosa fick mig att känna mig som en charleston dansare HAHAHA! Men den vita var så fin när man var brun :)
Vilken tycker du är finast? Vit eller Rosa?

Jag fick lite panik över att ha slösat 14 dollar på likadana klänningar haha så Emil sa att han skulle ge mig en :)

kram



Kommentarer
Postat av: Mor

Nej vad galet!! vet du jag hade sån förr fast svart jag vill ha igen !!!! kommer du ihåg att jag älskar frans klänning ,nu måste jag gå o kolla hennes här hemma,Bäda är lika fina o du e klart :-)))

2010-07-09 @ 22:56:40
Postat av: Mor

Forresten kommer du ihåg du var helt faschinerad när du var liten över mina frans kläder,det mäste ha hängt med....det hänger fortfarande med hos mig :-)))

2010-07-09 @ 23:10:52
Postat av: Sofia

Va roligt! whink ar den ratta fargen!!



Haha. Ronjas mamma har hort om dina fransar! Jag tanker pa dig nu for tiden nar ja ser klader a vaskor med fransar sa visar ja ronja och sager att du gillat de, hon haller med!

2010-07-10 @ 04:30:25
Postat av: Tobbe -> Tomelillas största blogg...

Hejsan!

Allt bra med dig? :)



Ha en kanon dag! :)

2010-07-10 @ 04:59:05
URL: http://tobbees.com/blogg/
Postat av: HelloNicki

Hallå där sötnos :)Massa kramar från USA.

2010-07-10 @ 05:11:30
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Anonym

vad fin du e i klänningarna gumman min kraaaaaaaaaaam bella

2010-07-10 @ 11:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se