Använda fötterna :)

Det är så sjukt hur annorlunda man upplever saker när man är ute och går istället för åker motorcykel!
Inte lika stor skillnad med bil för där kan man ju nästan sitta i lugn och ro och kolla runt på en massa.
Det kändes nästan som vi såg massa nytt - eller det gjorde vi också - bara för att vi använde våra fötter :)

Vi tog en långpromenad bort till matbutiken "Trader Joes" som ligger i ett mysigt centrum med bio och restauranger. Haha det är typ det enda som finns där, inte mycket annat att göra, men mysigt!

Jag högst upp :)



Roliga streetart grejer missar man annars också! Haha klockren! ↓





Jag älskar ju portar, blommor och fina smidesdetaljer så jag fick Emil att fota :)

Jättemycket vackert man missar på Hollywoods gator när man inte använder sina fötter! :)

Kommentarer
Postat av: Jenna.

Jo, fast jag byter korridor, fast det är ändå bara två rum bort så jag tycker att det är väldigt onödigt! :)

Vi har etetisktval en gång i veckan och då har jag musik och då har vi som projekt att ha ett band. Så vi ska spela på skolavslutningen! :)

Så det ska både bli spännande och roligt :)

Kramar!

2010-06-04 @ 00:04:47
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Jen

Okej Där ser man va kul att ni träffades precis när du kom dit :) ja o sambon har vart tillsammans i 6 år, tiden går snabbt..kram

2010-06-04 @ 08:03:03
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mor

Man ska vara rädd om fötter.....haha Viken vacker trappuppgång som du förgyllde !!!! kram

2010-06-04 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se