BUFFE'!!!

AAAAh vad lycklig jag blir av buffeer!!! Det är då jag njuter avmat som mest, bara äta äta äta :) Sååå gott! Glassen var heelt perfekt!

Buffen var kl. 6-8 men det hade skett olyckor i trafiken så vi satt i bilkö i nästan 1 1/2 timme! Så vi kom inte fram förrän kl 7! Jag blev heelt missnöjd för vi hade bara en timme på oss att äta :(  När det gäller buffe så ska man ju sitta i minst ett par timmar, men som tur var så följde det med lite grejer hem i väskan ;)















Alltså för 10 dollar fick man plocka vad man ville! Prinsesstårta, daimtårta, chokladtårta och glass i stora lass :) Heelt lyrisk blir jag! :) Ja sen fanns det ju mat som fylldes på såklart haha köttbullar ;)

Tack Rolf som bjöd mig och Emil!
Nu blir det en liten picknick med matsäcken från buffen haha! kraaam




Kommentarer
Postat av: Mor

Gu så gott!!! Så ni firade Swedish vad härligt! Undrar om de hade midsommarbuffen igår för att vi hade bröllopet här i Stockholm (mellan Victoria kronprinsessan o Daniel)Stor yra i stan i 2 veckor värsta reklamen för stan som kablades ut över hela världen)Urvackra bilder av stockholm faktiskt,jag såg hela eventet på tv jaja vad mysigt att ni hann i alla fall kram

2010-06-20 @ 16:18:39
Postat av: Emma

den där prinsesstårtan ser himmelsk ut ! :)

2010-06-20 @ 19:34:35
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: maja

Hur kom det sig att du bor i Hollywood ?

eller bor du där ?

semester ?

& om du bor där ? vad fick dig idén att flytta dit ? :D

haha, lite nyfiken bara ;)

2010-06-21 @ 17:32:37
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se