Getty Center!

Tjoflöjt! Här kommer lite (okej mycket;) bilder från när vi var på Getty Center häromdagen (hinner ju aldrig skriva nu när vi är ute och flänger haha! )

Getty Center är ett jättefint museeum som ligger uppe i bergen. Det är bara parkeringen som kostar så det är gratis om man kommer med motorcykel, så det är perfekt!
De får nog in mycket pengar på att sälja mat och snacks på alla hugriga turister. Emil och Rolf köpte mat men jag hade med mig fläskkottletter i ryggan haha! Ekonomisk - Ja!







Haha jag la in en bild från första gången vi var där... beteendet verkar inte ändras ;)





Roffe med Monet!



Emil :)












Här är den bästa tavlan på hela museeumet! - Enligt Mig :) Värsta detaljarbetet och tekniken! Mycket bättre i verkligheten, detta är ju bara ett foto. Så mycket andra dåliga konstverk, haha ja sällskapet tyckte jag borde bli konstkritiker haha! Om jag tycker att jag kunde ha målat tavlan själv så blir jag ju inte imponerad, men denna var verkligen bra gjord.
Jan Van Huysum
vettu!



Det är så fint där att det blev många foton :)
kram sålänge!






Kommentarer
Postat av: Mor

Men så otroligt häftiga bilder!!!! vad kul att få vara med där, så här! vad grymt där du satt undet "trädarrangemanget" o coolt med dig o Donnan i trappen ,urhäftiga bilder alltihop!!!!!!!

2010-06-27 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se