GRATTIS till Graduation!

Grattis Emil till din graduation! Igår var det avancerad cermoni på UCLA campuset, så vi åkte dit ala James Bond och bondbrud på motorcykel i finkläder :)

Jag hade precis borstat tänderna och ätit ganska nyligen så to.m jag avstog från allt GRATIS tilltugg! Det fanns gurkstavar och selleri med ostkuber och kex osv :)
Cermonin var liiite väl långdragen! 5 tal och 4 timmar senare! Så fick jag möta upp Emil som satt vid alla graduates. Jag fick sitta själv snyft, närå det var mysigt, då kunde jag sitta och spana ner på Emil i smyg:)

GRATTIS ÄLSKLING!



Såg jättehäftigt ut i programmet - Emil var den enda som gick ut i hans program!
(Emil Olof Rohbe, precis under biljetten :)











Jättefin portal inne i UCLA biblioteket, klart vi fota! :)

Sen åkte vi hemmåt och fira med pizza på "Prizzis", en italiensk restaurang vi brukar fira på :)
Det blev ett himla liv om skinkan för de hade ändrat menyn så skinkan hade avancerat (blivit dyrare)och hette nu "black forest ham" haha, så det ville vi ha på, men då var den slut så då fick vi prociutto, men det var för salt för mig (jag tycker salt är bedrägeri, helt onödigt! haha!) så vill nog äta pizza ikväll igen haha! För att bli nöjd :) Det finns en pizza på Little Ceasars som bara kosar 5 dollar! :)

Nu blir det hemside meck ! kram sålänge

Kommentarer
Postat av: Big SIS

Hälsa Emil och gratta så mycket. Vad ska grabben nu hitta på? Pussar och kramar till Er båda

2010-07-01 @ 09:38:56
Postat av: Mor

Vilka läckra bilder på er o vad fin Emil är i skjorta o kavaj!!! o du i, är det klänningen du fick i julklapp?tror det SNYGGT, GRATTIS EMIL!! Läcker portal där ,ser morisk/spanskt ut ,vackert!

2010-07-01 @ 11:57:27
Postat av: Emma

jaha ni pluggar på college ? :) gud vad roligt det verkar! Jag vill med! haha

2010-07-01 @ 17:27:40
URL: http://emmalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se