KAOS! / Outfit :)

Aah kaoskväll! Har inte hunnit skriva för hela dagen har varit go go go :) Och bästa avslutet på dagen så hittar man ju såklart bedbuggs! KAOS! Har misstänkt nåt sällskap i sängen (ja förutom Emil då ;) för jag har haft massa bett! Det är jättevanligt här men har ju gått bra hitills :)

Kvällen har alltså bestått av sanering haha, jag och Emil har tvättat allt och slängde ut madrassen! Tur vi hade en ny i reserv!
Foto-Ronja ville såklart föreviga minnena haha och macro-fotade, men lägger inte upp det för er skull haha!

Nej istället så blir det foto från när vi var ute på promenad och shoppade bikinis för $4.95/ del!!! I ♥ HM! De måste ju undrat när jag köpte 3 likadana bikinis haha! (Beställning från kompisar som ville ha :)



Byxor - Garage sale, 25 cent!
Skor - Forever 21, $7.50!
Träarmband - Marknad i Downtown och New York, 1 dollar styck :)

Så fin grind Emil hittade alldeles ner för gatan bara :)
Nu ska jag se om jag vågar sova haha! Inga kramar från mig då ;)

Kommentarer
Postat av: Mor

Tur att ni fick ut era ovälkomna besökare!!! Vilken snygg outfit!!! snacka om fynd ,de brallorna är ju dösnygga på dig!!!!!! Hoppas ni fick bort alla "buggar" (inte benen då haha)kram mamma

2010-06-09 @ 17:26:42
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Gumman, tyvarr far ni nog ta och tvatta alla sangklader och allt som var i narheten av madrassen. Bedbugs kan sprida sig till allt. Sorry att behova komma med daliga nyheter. Det var ett "outbreak" av bedbugs i var byggnad for ett tag sedan, men som tur var blev vi inte drabbade (as far as we know...lol) Stackars tanten fick dra ut en hel soffa pa egen hand da ingen av oss ville riskera att ens vara i narheten...Hoppas att ni inte blir drabbade av mera

2010-06-11 @ 04:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se