Laurel Canyon Picknick!

Åh vad mysigt det var! Upp på Laurel Canyon - som ligger en liten bit härifrån - och in och köpte lite snax på L.C. s närbutik :) Jag hade med mig matsäck från IKEA buffen så när vi kom upp på höjden så satte vi oss och åt svenskt  tunnbröd med ost MUMS! Plus körsbär, banan, jordnötter och mandeltårta :) I love food!

Och det är så kul att Emils pappa och jag kommer så bra överens! Han sa " Det är ju skrämmande, vi har ju samma hjärna" haha!
Jättemysigt! Fanns to.m sprinklers som vi svalkade oss i :)













Sen åkte vi hem och åt världens godaste paellla som emil gjorde! Mycket mat nu ;)
Nu blir det upp på taket och sola lite :)
massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Mor

OHH vad härliga bilder vad mysig picnic!!!vackra vyer återigen! Vad roligt att du o roffe funkar så bra!!!! Kram

2010-06-21 @ 00:29:03
Postat av: Emma

Låter superhärligt! Jag vill också flytta till USA när jag blir stor :) Funderar på att plugga där nu efter gymnasiet.

btw: Kolla in min blogg! Lagt upp några nya inlägg:) Kram

2010-06-21 @ 19:37:29
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter superhärligt! Jag vill också flytta till USA när jag blir stor :) Funderar på att plugga där nu efter gymnasiet.

btw: Kolla in min blogg! Lagt upp några nya inlägg:) Kram

2010-06-21 @ 19:38:03
URL: http://emmalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se